§ 1. ZWROTY
- Klient może zrezygnować z zamówienia, jeżeli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze wysłane kontaktując się ze Sprzedawcą, za pośrednictwem adresu e – mail: sklep@palarniacafecrema.pl.
- Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
- Przygotuj oświadczenie na piśmie.
- Zapakuj zwracany produkt wraz z oświadczeniem lub wyślij oświadczenie na adres e – mail: sklep@palarniacafecrema.pl.
- Wyślij paczkę pocztową / kurierską lub zwróć towar bezpośrednio w siedzibie sprzedawcy pod adresem: Tars Trading – Cafe Crema, 41-800 Zabrze, ul. Plutonowego Szkubacza 1.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”.
- Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru. - Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki, w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych otrzymasz od nas informacje czy zwrot został przyjęty czy nie. Jeśli został przyjęty to otrzymasz przelew zwrotny tą samą metodą, którą dokonałaś płatności za zamówienie. Jeśli był to przelew bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, zwrotu dokonamy na konto podane w wypełnionym przez Ciebie formularzu.
- Jeżeli wysyłasz do nas paczkę za pośrednictwem Poczty Polskiej zachowaj dowód nadania przesyłki – będzie to podstawą Twojej reklamacji w przypadku zaginięcia paczki.
- Zwracany przez Konsumenta Towar nie może być uszkodzony lub nosić śladów używania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będący wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb.
§ 2. REKLAMACJE
- Zgodnie z przepisami masz prawo do reklamacji nabytego towaru.
- Złóż reklamację drogą elektroniczną na adres e – mail:sklep@palarniacafecrema.pl lub w formie pisemnej listem poleconym na adres siedziby sprzedawcy: Tars Trading – Cafe Crema, 41-800 Zabrze, ul. Plutonowego Szkubacza 1 najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówionego Towaru
- Zapakuj zwracany produkt i formularz reklamacji do koperty, foliopaku lub kartonu.
Wyślij paczkę pocztową lub kurierską na nasz adres: Tars Trading – Cafe Crema, 41-800 Zabrze, ul. Plutonowego Szkubacza 1. - W ciągu 14 dni kalendarzowych reklamacja zostanie rozpatrzona.
- W przypadku niemożności rozpatrzenia reklamacji w terminie określonym w ustępie poprzedzającym, Sprzedawca poinformuje o tym Klienta, podając przyczynę przedłużenia terminu oraz przewidziany czas udzielenia odpowiedzi.
- W przypadku braku jakiejkolwiek reakcji za strony Sprzedawcy (ustosunkowania się do żądana Klienta bądź braku wezwania do uzupełnienia reklamacji) w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji, uznaje się złożoną reklamację za zasadną.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.
- Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
- Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.